tisdag 14 augusti 2012

Facerape från gud




Tänkte skriva lite här innan jag springer iväg till min tenta i stats. Först av allt vill jag fråga vilket praktmongo som har gått med i gruppen ”livets ord” åt mig på facebook. Jag tror det är min käre bror eller Etay eller någon annan så kallade ”vän”. Vet inte hur länge jag varit med men igår kukade dem ur och la upp massa galna bilder på messor och hörde av sig till alla som var med i gruppen. Jag gick in för att gå ur gruppen men det gick inte, jag hittade inte skiten. Frågade vänligt och förklarade som det var att jag blivit facerapad och om det var lika svårt att gå ur facebook gruppen som det är att gå ur den faktiska sekten. Tillslut hittade jag en knapp och tydligen var profilen en ”person profil” så jag rapporterade dem samtidigt.



Varför tillåter vi sekter i Sverige? Själv är jag för en bildad och sekulerad stat. Att livetsord har egna skolor och att jehovas har en egen ”domstol” tycker jag är ett starkt hot mot demokratin.



Jag är inte emot kyrkor och moskéer och liknande som ceremoni lokal men då idioter samlas för att propagera antidemokratiska värderingar ballar jag ur. ALLA religioner har homohat, förtryck av kvinnan, den fria viljan på sin agenda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar