tisdag 29 maj 2012

I-lands diskutioner



”Jag har inga skor som passar till festen”

”Man ska kunna flörta när man har kille”

”Jag kan tillaga den ultimata frukosten”

Hmmm… har man inget vettigt att säga kan man hålla käften. Detta är en tanke jag har ofta! Korridorare, en del norrlandsfolk och gamla kursare värkar tycka det är roligt och bara prata för att prata. Typ: *tar fram mjölken ur kylen* Hur länge kan man spara mjölk egentligen? Jag tror jag drack gammal mjölk här om dagen. Smakade inte så konstigt men jag kände mig lite dålig. När är rötmånaden egentligen? Jag älskar att laga gröt på morgonen… det är aldrig något bra på tv *tittar mot tvn och nyheterna är på* Jag tror jag ska baka muffins idag… JAG BRYR MIG INTE!!!!!! GHAAAA!!!

Svält, krig, korruption sker i Sverige idag inte konstigt att din mjölkjävel är sur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar