onsdag 10 augusti 2011

Folk är idioter



Folk som tror att de är bättre än andra är idioter (jag vet om ironin att jag dömmer andra med detta inlägg så jag vet att jag är en idiot för att göra detta men det måste göras)

Idiot lista! <----- soundtrack
  1. Folk som tar sig på aldeles för stort alvar
  • Exempelvis tror att de är gudsgåvan till den posetion den inefattar och aldrig gör "fel" för denna sorts idiot är felfri. Om vi skulle ha en sådan person som stadsminister skulle den personen säga "jag är riktet svergie" på sina möten med eu politiker.
2.      Folk som tror de har andra regler på grund av sina gammla meriter.
  • "Släpp förbi mig i kön jag var fanbärare 1994"
3.      Folk som använder sin possetion för att själv tjänna på det.
  • "Att vara ansvarig här skulle ge mig ett bra cv"
4.        Folk som tror sig vet mer än vad de igentligen gör
  • "Jag har varit här i 2 terminer och jag vet exakt hur allt fungerar, jag rättar alla, för mitt sätt är rättast"
5.        Folk som alltid sparkar neråt
  • "Det är aldrig mitt fel, någon under mig har fel!!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar