måndag 15 augusti 2011

sexologen Johan berättar

Nu ska sexologen Bengtsson prata med er lite...

Sätt er ner, drick erat kaffe, tryck upp er snus eller njut av eran partner....

Detta råd kan ni ta vara på...

Det diskuteras på internett, wäven, webben, shitthesame.com om att det finns nu mera p-piller för män. Varför finns ingen marknad för detta? Varför har dem dålt detta? Nu när vi väl har privatiserat apoteket borde det vell finnas i butikerna (om man sorterar bort alla falsk plasebo skit som dykt upp på "willys" apoteken")

Svaret på denna fråga är enkel.....vi män är för fega. Vi är löjliga as trotts att det inte är vi som få gå och bära på ungen eller krysta sönder vårat kön så är vi för fega att ta ett piller. Skulle vi leva i ett primetivt samhälle idag skulle vi vara sammlarna och inte jägarna.


Men tänk er själva ni män där ute...skulle det inte vara nice att ha kollen själv om man går på piller eller inte i ett vågat one-nigth stand? Sedan kan man alltid klaga på hormon rubbningar då det är bråk i hushållet! "Det är faktist jag som får trycka i mig massa hormoner för DIN skull"

HA!! Man kan komma undan med mycket.....alla ni där ute som haft en rabiat hormonstint kvinna vid er sida vet hur det är. Jag har själv lådsas somna då min dåvarnde grät skrattade i ett extremt hormonanfall som skulle kunna skrämma slag på alla demoner i nifelhaims mörka hålor. Jag sommnade till kommentaren "Du hatar mig...sover du?....du sover för jag är sååå tråååkig!!!" Det efter att försökt lugna hormon-demonen några timmar.

Vore fantastiskt med lite ombytta roller där faktist.... Men Johan tänk på bi efekten man kan få av p-piller man kan faktist GÅ UPP I VIKT....ja snälla ge mig 20 kilo så ser jag normal ut, det + en variation i hur jag mår skapar bara att jag blir en helare människa.



Tror alla bi-efekter för p-piller skulle vara bra för mig...oregelbunden mens kan jag leva med. Hälst vill jag inte ha den alls för det skulle vara sjukt vidrigt. Pissa blod gör man bara om man har legat med "En aktiv norrlänning" och fått en av art av kondylom som är obotligt för vanliga dödliga.

Ömma bröst kan jag leva med och foglostningsrisk under graviditet är nog ingen risk alls...

Hjärtsvikt är den enda biverkningen jag kan se som skulle vara jobbigt men då kontaktar jag bara hälsovårdscentralen och börjar med minipiller.

Nä killar börja med p-piller för män, då kan ni bli det gnälliga hormonmonster ni sedan länge velat bli och ni slipper både graviditeter och rabiata fruntimmer.

ps: Biefekt som sänker sexlusten.....give!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar