lördag 3 september 2011

Johan pratar känslor

Det finns faktist fler kvalifikationer än ett gediget utseende vill jag bara säga!!


En sak som gör mig vidrigt less är när "eliten" av tjejerna i min kompiskrätts pratar om att "så många tjejer ligger under sin nivå" samtidigt som de syftar på några av de underbaraste killar jag vet, som då skulle klassas "för fula att ligga med"

En av dem som har pojkvänn och jag skulle villja säga att hon ligger över sin nivå för han är en sjukt fin och otroligt snäll person. Typ en av de snällaste och trevligaste jag stött på. Om hon bara viste hur bra han var och uppskattade honnom.

Själv skulle jag häldre spika fast pungen i mitt skrivbord än att idka sammlag med dessa indevider. Attraktion är en sak, men den är olika och om man bara ser till fysiska atribut kan man dra åt helvete.

Jag datade en tjej som är rent av mitt idial hur en tjej ska se ut... tjockt mörkt hår, kurvig men smal, leende och ögon att dö för. Denna tjej förstod dock ingenting, hon var så korkad att det aldrig var intresant att prata med henne och i de läget kunde man inte få upp kuken även hur het fruntimret var i fråga.

Blir så störd när folk snackar om andras förhållanden och aldrig ser till sg själv.....skönt att var singel och bitter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar