tisdag 6 september 2011

Ta dagen som den kommer (en nytto analys)

Jag drömde att jag satt och fikade med bejervik. Slutade med att jag stod och slog skiten ur det aset utan att döda. Sa vilken patetisk rotta han var och tackade honnom för att han bara gjort oss starkare. Vaknade av larmet och fick lite ångest över att ytligare en dag börjat utan att jag totalt tagit tag i mitt liv. Finns så mycket man borde göra men aldrig gör. Man ska ta dagen som den kommer och just nu när jag är nyvaken tycker jag att detta kommer bli en riktig skit dag....

Finns så många idioter i detta land så jag blir galen! Snart ska jag iväg och läsa lite national ekonomi, jävla sevdokunskap. Räkna ut nytta med allting och väga det matematiskt.... som om det på någon fläck skulle funka. Gå på lektion 70 nytta....stanna hemma och spela tv spel 30 nytta. Skriva ett bittert inlägg om min relations status 10 nytta...hmm får nog större nytta av att gå på lektionen ändå.

Sedan blir det orvar jobb och jag vet att jag är fett awsome så jag kommer förtjäna en öl efter jobbet...80 nytta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar