måndag 26 september 2011

Johan "kärleksgurun" Bengtsson

Jag har börjat svara på kärleksfrågor här på Blogger. För människor behöver någon i höstkylan att värma sig på. Jag svarar seriöst på frågor som sänds in och jag försöker förtvivlat hinna med alla.
 
Hej Johan vill börja med att säga att din blogg har hjälpt mig mycket igenom livet och jag önskar att det fanns mer killar som dig. Jag undrar, du som är så episk. Du borde ha 100tals brudar. Har du några raggnings tipps? /Simon
 
Följ bara mina råd och tjejerna kommer dyrka dig.
 
Stalkern
Var än bruden befinner sig va där för henne. Spelar ingen roll om hon känner dig eller inte...lär känna HENNE. Det är hon som är viktigast, kolla var hon bor, vad hon äter och vilka hon umgås med. Ta kort på henne du kan sätta upp på väggen, möjligen bilder på henne över en hel vägg, vore fint. Du kan använda dig av sidor som hitta.se eller eniro där du efektift kan få fram information om flickan. I hörlurarna passar nog låtar som Every breath you take¨eller shy
Blitzkrieg
Detta är en taktik som vart väldigt populär i tyskland under 40 talet där massa unga fransyskor föll offer för tysklans offensiv. Denna ragnings taktik handlar om att du snabbt som möjligt är på platts och anfaller flickan med allt du har. Berätta allt, hon ska lära känna DIG så fort som det bara går så ni kan komma vidare till knullandet. Skynda dig förbi hennes deffensiv och bomba henne där det är som kännsligast så om ca 5-7 dar är hon i ruiner och i ditt våld.
Mannen från haga
Denna taktik handlar om att du ska hitta tjejen ensammen på något ställe, hem från krogen, i en gränd, vandrandes ensam hem på natten. Varför inte ett spontant möte i en romantisk park på kvällen. Denna spontanraggning är måttligt poppulär uppe i umeå och kallas där efter "Mannen från haga" eller är även kallad "Nicklas plöttsliga kärlek" funkar utmärkt efter tolvslaget och även under broar.
Göra en Fritzl
Är du av hemma typen så kan du även planera ditt hus nogrant, gärna en med källarvåning, lågt i tak, ljudisolerat med massa dörrar. Detta ragngstaktik är fruktansvärt efektiv och jag lovar att tjejen stannar minst i 24 år utan att ens lämna din källare. Ni kommer få massa barn ihop och erat förhålande kommer vara sprängfylt med hämligheter du inte ens berättar för din mamma.
Så lycka till med kärleken och hoppas att mina tipps varit till en stor nytta för dig Simon och er andra.
Er kärleksguru Karl Johan Bengtsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar