onsdag 14 september 2011

Fråga johan: Din sexrådgivare i etern


Välkommna välkommna till ytligare ett inlägg där Johan "von" Bengtsson svarar på era frågor om sex och samlevnad.


"Hej Johan, va skönt att du öppnat din fantastiska blogg igen så jag kan ställa dig en fråga. Det gör ont när jag har sex? ska det göra det? Är det normalt? /Erika

Bara om du gör rätt.... nä skämt och sido. Vart fan har du levt någonstans? Sex snack finns fan överallt! Tror du det skulle vara mycket snack om sex om det inte vore skönt och awsome? Typ hej, jag hade sex igår och det var sjukt romantiskt och nu svider fittan som en brän ungn för keramik. NEJ!! Gör det ont sök läkare, kan vara svampinfektioner eller i värsta fall västebulit. KOLLA DIG!



Tjabba på re Johan, Du är kingen. jag skulle vilja fråga hur jag får min flickvän att gå med på analsex. /Jörgen

Sjukt bra fråga Jörgen! Det är bara att säga till henne att du vill det. Se till att anuset är tvättat innan penetrering och mjuka upp lite först med fingrar. Börja med cirkelrörelser runt öppningen för att sedan sakta föra in ett finger. Då röven är uppvärmd är det bara ta de leksaker du vill ha och be henne trycka upp dem åt dig. Jag lovar att erat sexliv kommer bli mycket bättre. Om det är du som vill trycka henne vill jag bara tipsa dig om fittan, det hålet har dem av en anledning. Samt så har dem ingen stimulans knapp i anus som män har....deras är i...ja just det fittan.



(frågorna är äkta och tagna från andra sidor och de har så stört pk svar så jag spyr, här är de jag skulle säga)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar