måndag 19 september 2011

Fuck you Johan

Vet inte vad jag ska dissa så det får väll bli mig själv. Inte för mitt fantastiska utseende utan för att jag är hyffsat värdelös på ett antal saker som pågår i mitt liv just nu.

Jag är fatalt sjukt värdelös på att göra rätt saker, jag kan tillbringa en evighet på nationen och göra gratisarbete men inte sätta mig ner och lösa mina räster så jag får csn. Saker som har med mitt liv att göra värkar vara sjukt svårt att genomföra för herr bengtsson, medans att hjälpa någon vän med saker och ting går givetvis före allt annat.

Jag har även kommit på att jag är en värdelös raggare. Jag är en sjukt bra vingman men blir rätt paralyserad då någon raggar på mig. Eller så fattar jag det inte helt enkelt. Behöver klona mig så jag kan hjälpa mig själv innom det området tror jag...

Bilden på mig är från då jag var 17 och frän.... nej jag såg ej ut så till vardags (kajal dock) men jag tog "onda" häfftiga bilder ändå. Där var jag i ett lyckligt förhållande som skulle bli mitt längsta hitils.... bittert då man är 26 bast...

1 kommentar:

  1. You know, det är inte värdelöst att hjälpa människor. Då kan man ofta få lite hjälp tillbaka. Hitta en bra wingman och skaffa någon som sparkar dig i arslet när du inte gör dina rester.

    SvaraRadera