måndag 26 september 2011

fråga johan om sex

Min hotmail sorterar alla mina sexfrågor som jag får in i skräpkorgen vilket suger så jag har inte hunnit kolla alla men kommer svara på några under veckan som kommer.

Hej Johan jag är en tjej på 17 år som har väldigt små bröst. Finns det killar som tänder på det? Jag har läst om bröstpiller där man kan få större bröst hur funkar dem?

/Evelina

Hej Evelina! Det finns killar som tänder på Clowner, pungkrossning, bajs och allt så att fråga om det finns killar som tänder på det är svaret ja, det folk tänder på är indevinduellt. Jag har tre kommpisar som tänder på små bröst som jag kan tänka på just nu deras anledning är att små bröst offtast är fastare, toppigare och hänger sällan. Jag håller med dem fast jag tycker att lagom är bäst. B-bröst är vinnaren, men häldre för små än för stora.
Bröstpiller fungerar jätte bra, du får stora bröst, pengar, längre och vackrare hår, går ner 10 kilo och lär känna atletiska och snygga män. Du kan inte bli våldtagen längre heller, skuta laser ur ögonen, flyga och göra dig osynlig på nätterna. NEJ!! Bröstpiller är plasebo och en löngn för att sälja saker till osäkra flickor det är som ny-liberal fri-handel låter fint men det funkar inte riktigt så. Du kan få massa bi efekter av preparatet som du inte räknat med. Exempelvis jobbflyckt, osäkra arbeten, pris och löne dumpning, gynnade illigala organisationer, mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar