söndag 11 september 2011

Remember remember the 11 of september

Nu syftar jag inte fullt ut på tragedin som hände för tio år sedan utan den som hände igår i Petros rum. Allt för mycket grekisk sprit och för mycket vin och alldeles för mycket vidrig sprit från Andrea...
just nu ligger jag med en bakfylla från helgaraths djupaste klyfta. Kräk smak i käfften och frossa....kommer bli en värdelös dag i dag känner jag.

Så dags att dissa 11 september 2001.... om vi säger så här runt 2000 dog i attackerna mot new york. Första året av bombningar av afganistan och irak dödades 20 000 civila. Hitils har det dödas 110 000 civila i bara irak enligt WHO. Om vi kan räkna lite matte för fårskallar så är en amerikan värd 55 irakiska liv.
Krig mot terror i mitt jävla rövhål för helvete...inte konsigt att jag har spysmak i käfften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar