måndag 15 augusti 2011

pep talk med mig själv

På många sätt är jag en skugga av vad jag tidigare varit men på andra sätt är jag starkare än tidigare och mer målinriktad än tidigare. Jag har under de senaste två åren haft en tid av missär men samtidigt ett halvår av den tiden har jag kopplat bort mig själv och enbart tängt på nationen. Jag gav tillbaka för allt den gätt mig.

Mitt framtida kappitel i mitt liv vill jag döpa till "Johans tid med sig" för jag har inte på riktigt tängt på mig själv i förstahand någon gång. Jag har varit offer eller beskyddare och nu vill jag kunna vara egoistisk. Jag vill kunna ta och kämpa för det jag förtjänar...

  • Jag orkar inte vara en bitter surkuk som inte vågar chansa eller visa sitt värde.
  • Jag orkar inte vara en människa som lägger allt i ryggsäcken och i "gör detta sedan" mappen på datorn (68,5gig)
  • Jag orkar inte helatiden bry mig om andra

Jag är vell för fan viktigast i mitt liv nu!!
Så väx upp, fuck you...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar