söndag 9 oktober 2011

gogeligogeligogeligogeligo

Om man googlar min rubrik får man upp googel som alternativ och en frga om man menade googel. Klart man menar googel! Ska börja kalla googel gogeligogeligogeligo jag.

Har inte skrivit på ett tag för jag har gått och blivit lite personlighets förändrad. Min bitterhet ligger på en is som jag hoppas aldrig tinas upp. Har blivit något jag tidigare hatat att träffa nämligen en ny kär kille. Ler fånigt, vandrar med vobbliga ben och har en flicka springandes i min hjärna i 120.

Förlåt mina trogna läsare för att jag inte levererar något...
Mina anstälda på latziusblogg AB har sagt upp sig för att jag som VD brutit mot bitterhets prinsipen. Ska försöka gottgöra detta på något sätt. En bitter känga i ansiktet på Rajrarrarajrararienfelt eller en liten diss till något av inteligensreservernas partier....sd...nd...nsf...kpmlr...eller något annat smurfsjungande, hoppborgsbygande, mysparti.

Nä ärligt så har politikerna blivit lite mesigare på senaste...

Moderaterna = tycker nu det är ok med skatt och kvinnlig rösträtt
Centern = Sponsrar inte instututioner för rasforskning längre
Vänstern = Ser inte att vi borde ha en stark milletär som försvarar oss mot den livsfarliga marknadspoletiken.
kristdemokraterna = Tycker inte längre att allt är bögarnas fel längre och vill inte längre lägga sig i folks familger.
Folkpartiet= tycker inte längre att vi ska ha ett kärnvapen program att försvara svergie med.
Svergie demokraterna = tror inte längre på den vita rasens överhet och att staten ska tas med en väpnad vit revulution kallad vam (vita ariska muppar)

sossarna? Ja du Juholt tydligen tycker vi att det är ok att skattefuska....

Så ja... har vi blivit mesiga eller har ingen en sjuk åsikt de står för längre?

la in en nalle i inlägget....helt spontant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar