lördag 5 november 2011

Kärleks farcister, relations tips och gör slut för helvete!



Du kan vell inte vara med henne, du har juh flickvän!
Han stöter på dig, gör något åt det, det är elakt mot Johan.
Du kan vell inte titta på tjejer när du har flickvän!

Kära relations och kärlekts farcister! Ät en god glass, toppa den med råttgift och gå och lägg er. Finns det så mycket regler i tvåsamheten? Måste jag vara rena rama hulken arg om någon stötte på MIN tjej? Jag har aldrig krävt ägande rätt på en annan människa och kommer aldrig att göra. Hon har dock all min tillit och förtroende och om någon stöter på henne får jag bara ett sadistiskt leende för jag vet att de aldrig kan få henne. Jag kan fan vara med vem jag vill, spela spel och kramas med Caroline eller kramas med vem fan jag vill. Ska inte slutas in och bli en annan person för att jag lever i tvåsamhet.
Tror ni på allvar att en kille och en tjej inte kan vara kommpisar? Vad fan ska jag göra som är bisexuell då? Får inte jag ha någon vän alls....jag kramas med Robert exempelvis....är jag otrogen enligt er deffinition då?
Här ska ni få ett litet relationstipps från mig... tillit! Lita fullständigt på den du är tillsammans med för då ger du den personen total respekt och den kärlek den personen förtjänar.
Min sista sak jag har och säga går till er.... ni som inte alls ger er partner respekt och som helatiden klagar på er partner. Varför i helvete är du tillsammans med personen i fråga om du hatar den så eller om denne behandlar dig som skit? Har en vän i Östersund som helatiden då man är med honnom klagar på sin flickvän som om hon vore spawnad från satan själv. Gör slut då, så slipper vi ditt tantiga gnällande sa jag en gång....nä det kunde han inte göra för då skulle hon bli ledsen. Logik? Nej! Hatar man den man är ihop med och bråkar helatiden ska man vara tillsammans då? Varför är tvåsamheten så jävla viktig om du inte tål personen. "att ta med sig henne ut skulle vara ett socialt självmord" VA?!?!
Jag vill göra allt med min tjej och få henne att lära känna mina kommpisar och vara med mig och dem. Är flickan bara ett fack att värma kuken i på kvällarna eller vad är det för logik?
Bråkar ni mycket? Tycker du det är jobbigt att vara med henne runt vänner? Gör slut då för HELVETE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar