tisdag 22 november 2011

Sexologen Johan analyserar

Jag har kommit på en sak, en sak som någon borde skriva en c-uppsats i sociologi om. Männskligt beteende som fan är detta. Nämligen att vilda tjejer är tråkiga i sängen medans blyga och lugna tjejer är vilda och grymma i sängen.
Jag har lite kvaletativa studier i området men det är inte tillräckligt för min analys. har själv diskuterat detta med några av mina killkompisar och sedemera ökat mitt empiriska föråd av kunskap rörande detta för att kunna utala mig om det.
Ta en vild tjej, hon får ut sina aggritioner i vardagen, hon festar, skriker, skäller ut folk och skapar livet till en circus. Men när hon kommer hem vill hon inget mer än att lägga sig och vila eller vara pasiv i sängen hon har stått i centrum för mycket under dagen för att ta och styra och ställa över någon pilsk pojke.
Den blyga lugna tjejen däremot tar emot skit under heladagen. Det värsta hon kan göra är att vara lite passivt arg eller sätta sig läsa en bok och mummla lite surt. Hon festar lungt och diskuterar med människor men släpper aldrig ur sig sin nertryckta ilska. När hon kommer hem dock vill hon rida skiten ur sin stackars pojke och bestämma lite.
Jag tror verkligen på detta! Har en kompis vars tjej är knäpp tyst och enligt min mening tråkig men han har knullat in massa rum på nationen, väckts av en galen kåt kvinna på natten. han får aldrig så mycket sex som när hon har bråkat med någon annan eller är på dåligt humör.
En kommpis i Östersund är tillsammans med en rätt rabiat tjej, hon har humörväxlingar värre än hirochimabomben och är väldigt högljud och livlig hon är dock jätte rolig att vara med men den killen får aldrig ligga och när han får det är det offta passivt och dåligt. Så folk som tror att Angelina Jolie är vild i sängen har nog fel jag skulle satsa mina kort på Ellen Page eller Kristin Davis om jag vore er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar